Naše storitve

Ali vaš avtomobil ne vžge oziroma imate težave pri vžiganju, ko je motor ogret?

STORITVE

Logotip podjetja Bosch diesel servis.

Ali vaš avtomobil ne vžge oziroma imate težave pri vžiganju, ko je motor ogret? Se iz vozila vali bel dim, oziroma med pospeševanjem opazite črn dim, ali pa sveti kontrolna lučka za vbrizgalni sistem? Imate občutek, da je avtomobil izgubil moč, ali pa vam med polno obremenitvijo ugaša? Je na tehničnem pregledu merilec izpušnih plinov pokazal preveliko količino dima? Se avtomobil čudno oglaša (“klenka”), ali v prostem teku deluje samo po treh cilindrih? Se na izhodu iz tlačilke pojavljajo opilki? So na servisu ugotovili napako na injektorjih in vam predlagali namestitev novih, dragih komponent?

Zgoraj navedene okvare lahko odpravimo v našem servisu! K nam prinesite komponente vbrizgalnega sistema, ki jih bomo pregledali in hitro ugotovili, za kakšno okvaro gre. Nastalo okvaro bodo naši strokovnjaki odpravili v dogovorjenem času.

V veliki večini primerov se da vzrok težav na okvarjeni komponenti najti že s hitrim pregledom in jih z zamenjavo okvarjenih ali iztrošenih delov tudi odpraviti. Na željo stranke se po najdenem vzroku težav sestavi tudi okvirni predračun priporočenega popravila, pri čemer se zavezujemo, da končna cena ne bo odstopala za več kot 10 odstotkov. Cene rezervnih delov so enake cenam, priporočenim s strani proizvajalca. Novim in rednim strankam nudimo tudi posebne ugodnosti ter popuste pri opravljeni storitvi.

Dizelske tlačilke in injektorje (šobe) po potrebi preizkusimo, ugotovimo, kakšna je okvara in jo po posvetu s stranko odpravimo. Izvajamo popravila na skorajda vseh vrstah dizelskih tlačilk, tako tistih starejše izdelave (linijskih in rotacijskih), kot tudi tistih novejše izdelave (common rail – skupni vod – visokotlačne črpalke). Na črpalki zamenjamo tesnila, semeringe in po potrebi, ter s predhodnim dovoljenjem stranke, tudi druge poškodovane, iztrošene ali zamenjave potrebne sestavne dele.

Za naše storitve jamčimo z enoletno garancijo, ki velja ob predložitvi računa in ob pogoju, da je bilo v avtomobilu ali delovnem stroju gorivo, ki je temu namenjeno ter da ni prišlo do napak pri montaži popravljenih komponent.

Uporabljamo samo originalne rezervne dele Bosch in Delphi, razen v primerih, ko to zaradi najrazličnejših vzrokov ni mogoče. Pogostejši vzroki za uporabo drugih rezervnih delov so: rezervnega dela ni mogoče dobiti, originalni deli se ne proizvajajo več, originalni rezervni del je dobavljiv, vendar je rok dobave predolg.

Iztrošene ali okvarjene rezervne dele, ki smo jih v okviru reparature zamenjali na vašo zahtevo, vključno z ostalimi zamenjanimi deli, vam vrnemo, vključno s pojasnilom, zakaj jih je bilo potrebno zamenjati in kako je prišlo do njihove okvare. V primeru, da je bil rezervni del zamenjan v okviru garancije zaradi tovarniške napake, si pridržujemo pravico, da ga obdržimo, z namenom vložitve garancijskega zahtevka do proizvajalca.

Za preizkus komponent uporabljamo testne stroje Bosch EPS 100, EPS 405, EPS 807 in EPS 815. Vsi uporabljani stroji so namenjeni prav tovrstni uporabi in jih kot osnovno orodje za preizkus dizelskih vbrizgalnih komponent predpisuje ter priporoča Bosch, v svojih zahtevah za opremo dizelske delavnice.

Opravljena kontrola komponent nam pokaže, ali in na kakšen način je tlačilka ali šoba okvarjena. Na podlagi pridobljenih informacij podamo naše strokovno mnenje in po potrebi tudi oceno zneska popravila.

Želite izvedeti več o nas in naših storitvah?

Pošljite nam povpraševanje! Odgovorili vam bomo v najhitrejšem možnem času..